Monday, February 26, 2007

چند نکته برای کسانی که درمان می کنند

سلام دوستان من، امیدوارم که خوب و خوش باشید
بگذارید نکته ای برای دوستانی که این روزها در حال شیمی درمانی هستند را عنوان کنم
در علوم پرانیک یکی از اساتید به نام و مهم استاد چواکوک سویی است. استاد کوک سویی در کتابهای خود اغلب به بیماران مبتلا به سرطان هم پرداخته اند. از جمله نکاتی که استاد چواکوک سویی همه جا برای توجه ما ذکر کرده موارد زیر است که مطمئنم خالی از اهمیت نیست. از اونجایی که من شخصا در زمان درمان از راهنمایی های استاد کوک سویی بسیار استفاده کردم (از طریق استاد علوم روحی خودم) به شما هم پیشنهاد می کنم به این موضوعات بی توجه نباشید
اول اینکه فرد بیمار نباید از سنگها و جواهرات زینتی استفاده کنه چراکه سنگها می تونند چاکراهای پائینی (مثل چاکرای ریشه و سکس) رو فعال کنند یا به عبارتی "اور اکتیو"میشوند. همینطور در بیماری سرطان این دو چاکرا هستند که باید فعالیت و انرژیشون بالانس بشه، به همین خاطر تنظیم این دو چاکرا با استفاده از جواهرات و سنگهای زینتی بسیار سخت و غیر ممکن می شود. پس به شما دوست عزیز در حال درمان توصیه می کنم از استفاده از سنگها و جواهرات فعلا خودداری کنید.مطمئن باشید زمان برای استفاده از زیورآلات زیباتون همیشه هست. ولی امروز اولویت با سلامت شماست
نکته دوم اینکه درست به همون دلیل بالا استاد چوا کوک سویی اعتقاد داره برای فرد بیمار مبتلا به سرطان روابط جنسی تهدید کننده است. یادتون باشه که چراکراهای ریشه و سکس اینجا در نهایت اهمیت هستند. پس در این دوره تا حد امکان از روابط جنسی که چاکرای سکس و ریشه شما رو اور اکتیو می کنه خودداری کنید.
نکته آخر هم اینکه اگر شما از روشهای درمان آلترناتیو با خبر هستید و یا به عبارتی خودتون یک درمانگر هستید در زمانی که خودتون مبتلا به سرطان هستید و تا مدتها پس از بهبودی مطلقا بر روی کسی کارهای درمانی انجام ندهید. چراکه الگوها یا به عبارتی میازمها قابل انتقال و مسری هستند. به همین دلیل شما می تونید الگوی بیماری خودتون رو به هاله شخصی که در صدد درمانش هستید منتقل کنید و خدا نکرده اون رو هم در سالهای آینده تحت ریسک این بیماری قرار دهید. پس اگر هم اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری هستید به شما پیشنهاد می کنم به این نکات توجه کنید
تا بعد
خدانگهدار

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home