Saturday, February 24, 2007

سلام بر همگی

از دیروز در دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی کنگره بین المللی سرطان سینه برقرار بوده و تا فردا هم ادامه خواهد داشت. امروز صبح رفتم اونجا چون دیروز از انجمن سرطان سینه بهم خبر دادند که برم به ملاقاتشون. خلاصه، جالب بود برخی از پزشکای انکولوژ رو مثل خانم دکتر وثوق (انکولوژ اطفال بیمارستان علی اصغر) از قبل می شناختم. با موسسین انجمن سرطان سینه هم ملاقات کردم. خوب بود. همینطور سپاس رو آبونمان مجله اخبار پزشکی کردم که بتونم اخبار مربوط به سرطان ایران رو به روز داشته باشم. این هم از کارهای امروز صبح من. اوه راستی خبر دیگه ای که باید بهتون بدم اینه که سپاس عضو شبکه جهانی جوانان بهبودیافته از سرطان International Childhood Cancer Survivors Networkکودک شد و از ایران موسسه سپاس در این شبکه ثبت شده. این موضوع باعث خوشحالی من شد. امیدوارم شما هم خرسند باشید. تا اخبار بعدی شما رو به خدا می سپرم

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home