Monday, January 22, 2007

سلام دوستان خوبم
از اینکه به این وب لاگ سر می زنید بسیار ممنونم. یک خبر درباره وضعیت ثبت موسسه و اون اینکه ما منتظر به جریان افتادن پرونده برای استعلام هستیم که از قرار چند ماهی طول خواهد کشید. طی این زمان باید اساس نامه موسسه تهیه بشه! امیدوارم که همه چیز همینطور خوب بیش بره. امروز دوست خوبم شرمین نادری از چهلچراغ تماس گرفت که قرار است مطلبی درمورد بهبودیافتن از سرطان و شرایطی که پیش روی بیمار و خانواده اش است تهیه بشه، قرار شد روز چهارشنبه من با منصور ضابطیان جلسه ای داشته باشم و با من مصاحبه بشه، ولی از طرفی لازم بود یک جوان همتجربه که از اعضا خانواده اش مبتلا شده اند هم با من در این مصاحبه شرکت کنه! ولی موضوع این بود که من هرچی فرد بهبود یافته یا همتجربه می شناختم همه بزرگسال بودن و برای این مصاحبه انتخابهای خوبی نبودند. چراکه این مطلب قرار بود برای جوانها نوشته شود با تجربیات جوانها! خلاصه سرتون رو درد نمیارم، موضوع در حدی برایم سخت شد که واقعا نمی دونستم چه کنم و اول خواستم دست به دامن موسسه محک بشم تا از جوانهای بهبودیافته یا خواهربرادرهای بچه ها به من معرفی کنند که ناگهان به یاد یک دوست خوب قدیمی افتادم که می دانستم مادرش مبتلا به سرطان بود. با خودم فکر کردم اگرچه درخواست سختی می تونه باشه ولی می تونم موضوع رو با دوستم درمیون بگذارم. با دوست خوبم که از زمان راهنمایی هم رو می شناختیم تماس گرفتم و موضوع رو شرح دادم. متوجه شدم که خوش بختانه مادرش قطع درمان شده است خدا رو صدهزار مرتبه شکر و بسیار فوق العاده با موضوع برخورد کرد و قرار شد در این مصاحبه همراه من باشه! اما نکته ای که می خواستم متذکر بشم در واقع مطلع نبودن ما از هم به عنوان جوانان این کشور و نبودن یک بانک اطلاعاتی از افراد همتجربه ای که مایلند در این فرهنگ سازی مشارکت کنند است که با عث شد فکر کنم این وب لاگ می تونه بسیار در تشکیل این گروه به من کمک کنه! بنابراین اگر شما دوست هم تجربه عزیز و یا شما عزیز بهبودیافته گرانقدر از هر جنس و سن، مایلید که به من در این راه کمک کنید با من به آدرس پست الکترونیکم تماس بگیرید و آدرس پست الکترونیک خودتون و یا شماره تلفنتون رو هر کدوم که مایلید برام ارسال کنید تا بتونیم با هم این گروه رو تشکیل بدیم. خوب و خوش و سلامت باشید، تا بعد شما رو به خدا میسپرم

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home