Monday, February 05, 2007

چند خبر جدید

سلام بر همگی
روزها آنچنان سریع می گذرند که چیزی به سال نو باقی نمانده! من امروز برای شما چندین خبر جدید دارم: خبر اول اینکه به همت و توجه دوست بسیار عزیز جناب آقای منصور ضابطیان این هفته در مجله چلچراغ (متوجه شدم که چهل نیست بلکه چل است!!!!) در چندین صفحه متوالی درباره سرطان در جوانان صحبت کرده اند و اتفاقا مصاحبه ای با من نیز در این بخش چاپ شده است. و اما خبر دوم؛ از طریق این وب لاگ با دوست خوبی آشنا شدم که ایشان هم همتجربه هستند و وبلاگی هم به آدرسی که در زیر نوشته شده دارند و از شما دعوت می کنم به این وب لاگ هم سری بزنید. خبر بعدی درباره حرکت جالب امسال وزارت بهداشت است که به همکاری انستیتو کنسر ایران هفته ای را در بهمن ماه به نام هفته سرطان نام گذاری کرده اندو به همین مناسبت برنامه و یا به قولی جشن خیریه ای در آخر این هفته برگزار می کنند که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری در خیابان حجاب برپا خواهد شد. و اتفاقا انستیتو کنسر از من به عنوان یک بهبودیافته فعال در زمینه سرطان خواسته است که در برنامه روز جمعه ساعت 9 صبح برای مدت بیست دقیقه درباب تجربه سرطان صحبت کنم!!! موضوع هیجان انگیز اینجاست که می توانم درباره موسسه سپاس هم تبلیغ کنم! که از همینجا مراتب شادمانی وصف ناشدنی خود را پیرامون این قدمهای کوچک ولی امیدوارکننده اعلام می دارم:)))و اما آخرین خبر و آن هم افتتاح یک حساب بانکی برای دریافت کمک های مالی و وجوه حق عضویت موسسه سپاس در بانک سامان، شعبه پاسداران، شماره 349285 به نام اینجانب یعنی غزال چگینی است. امیدوارم همگی هفته بسیار خوبی پیش رو داشته باشید.در ضمن تا یادم نرفته آدرس وب لاگی که دربالا در مورد آن صحبت شد به این قرار است:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home