Tuesday, January 30, 2007

روزی برای دعا کردن

سلام بر همگی
آیا تا به حال به تاثیر دعا کردن توجه کرده اید؟ آیا اثر آرامش بخش دعا رو تجربه کرده اید؟
اون دسته از دوستانی که هم تجربه هستند احتمالا می دونن منظور من چیه! اصلا مهم نیست شما برای کسب آرامشتون از چطور دعای با چه کلماتی و چه اعتقاداتی استفاده می کنید، دعا می تونه مذهبی باشه و یا به هیچ دین و مذهب خاصی متعلق نباشه و فقط مهم اینه که تمرکز و سکوت ذهنی که دعا به همراه میاره باعث ایجاد تغییر می شه. اون هم از نوع بسیار قدرتمند و مسحور کننده! دیشب شام غریبان بود و حتما خیلی از شما دوستان شمع روشن کرده اید. دیشب بهانه خوبی بود که همه برای هم دعا کنیم و برای خودمون! سال گذشته زمانیکه شمع روشن می کردم نمی دونستم سال بعد هم زنده خواهم بود یا نه، و دیشب در کمال سلامت دوباره شمعی روشن کردم و از خداوند و تمام مقدساتی که به اونها اعتقاد دارم سپاسگزاری کردم که به من این موهبت رو اعطا کردند و من هنوز زنده هستم. هنوز شانس این رو دارم که زندگی کنم. که تلاش کنم. که عشق بورزم و امیدوار باشم. من امسال سالم و در شفای کامل هستم. پس لازم دونستم که قدرشناس باشم و برای موفقیت و خدمتگزاری موسسه سپاس و سلامت همه کسانی که بیمار هستند دعا کنم

2 Comments:

At 11:32 PM , Blogger آورا said...

آمین

 
At 4:19 AM , Anonymous pegah said...

salam,ye jomle minevisam khub behesh fek konid 'doa tak guyi nist,mokaleme ast,va javabe khoda behtarin ghesmate an ast'motmaen bashid khoda doaye maro mishnave ba doaye ma sheytan be zanu miofte pas doa konid,

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home