Saturday, February 24, 2007

BBC

در نظر داره که یک فیلم مستند درباره ایران بسازه و BBC خرداد ماه گذشته دوست بسیار عزیزی با من تماس گرفت که شبکه
در سازنده این فیلم دوست داره با من به عنوان یک زن فعال ایرانی مصاحبه کنه!!!!اگر بدونید چقدر هیجان زده شده بودم! خلاصه که این مصاحبه طی یک صبح تا بعد از ظهر در اواخر خرداد امسال در محل بیمارستان محک واقع در دارآباد انجام شد. بعد از چند ماه BBC4فیلم ساخته شده رو برام ارسال کردند و از قرار طی هفته گذشته هم این فیلم رو در کانال
پخش کرده اند. از روزی که این فیلم پخش شد نامه های جالبی برام ارسال می شه که باعث شده احساس کنم اگر برگشتم ایران، اگر دارم تمام تلاشم رو می کنم که تغییری ایجاد بشه، و اگر دارم می جنگم که روند نادرستی رو تغییر بدم گویا چندان بی تاثیر هم نبوده. احساس خیلی خوبی دارم که اینجا و در کشورم هستم و می تونم گامهای هرچند کوچیکی در راستای فرهنگ ایران بردارم.خیلی خوشحالم و خواستم شادمانیم رو با شما سهیم باشم

4 Comments:

At 3:46 PM , Anonymous Anonymous said...

اگر منظورت همون مستند آقای راجی عمر هست، باید بگم به حدی از دیدن آشنایی به نام خانم غزال چگینی در شبکه چهار بی بی سی لذت بردم و مفتخر شدم که اشک شوق امانم نداد ..... غزال عزیز نه فقط به خاطر حضورت در یک برنامه تلویزیونی بلکه به خاطر تمام تلاش و غیرتت به عنوان یک زنِ ، به تو مفتخریم.

ارادتمند سامان حسن آبادی

 
At 10:16 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام من بارها و بارها این فیلم را از روی یکی از وب سایتها دیدم یعنی البته هر روز آن را می بینم خیلی قشنگ است و از ارادت جنابعالی به ایران قشنگ و زیبا ممنونم.
دوستدار زیارت شما
همـــــــــــــــــــام

 
At 3:45 AM , Anonymous Anonymous said...

غزال جونم من که این فیلمو با خودت دیدم ولی جالبه بدونی که دو تا از پسر عمه هام که انگلیس هستند هر دو همزمان از دو جای مختلف این فیلمو دیدن و با ذوق به من خبر دادن که ما غزال رو در فیلم بی بی سی دیدیم و خیلی بهت سلام رسوندن. موفق باشی عزیزم
نازنین

 
At 4:26 PM , Anonymous Anonymous said...

غزال عزیز

میلیون ها ایرانی که آن گزارش را دیدند به تو افتخار می کنند ، من نیز هم. اما در این راه ، دوستان بیشماری نداری ، من نیز هم.
برای تو صبر بی پایان آرزو می کنم ، برای خودم نیز هم. تو شرف داری ، ایمان نیز هم.
من تشنه این هستم و آن نیز هم.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home